ACTIVITATE… Peste 30 de copii au participat, în acest sfârsit de sãptãmânã, la actiunea “Verde la educatie pentru circulatie”. Micutii, cu vârste cuprinse între 4 si 10 ani, si-au luat mãmicile de mânã si au învãtat semnele de circulatie, cum sã traverseze o stradã, cum sã circule cu bicicleta prin oras. La sfârsitul actiunii, micutii au primit în dar câte un suc, un magnet de frigider si câteva pliante despre siguranta pietonilor. Evenimentul a avut loc în parcarea supermarketului LIDL din zona Gãrii si a fost organizat de acestia împreunã cu IPJ Vaslui.
Parcarea supermarket-ului LIDL a fost animatã, sâmbãta aceasta, de zeci de copilasi care au participat alãturi de pãrinti la actiunea “Verde la educatie pentru circulatie”. Scopul actiunii organizate de IPJ Vaslui si “LIDL România” a fost de a învãta copiii cum sã recunoascã semnele de circulatie, cum sã traverseze strada când sunt singuri si cum sã meargã cu bicicleta prin oras într-o manierã sigurã. Chiar si politistii au fost impresionati de cât de repede au învãtat prichindeii. “Actiunea de astãzi (n.r. sâmbãtã) a fost derulatã cu succes, având în vedere cã foarte multi copii au învãtat repede partea teoreticã. Cât despre partea practicã, acestia ne-au surprins în modul plãcut”, ne-au povestit politistii. Si pãrintii au fost multumiti de activitatea întreprinsã de IPJ Vaslui. “A fost un motiv sã iesim din casã si a reusit sã învete semnele de circulatie. A fost frumos sã îmi vad copilul cum s-a jucat cu alti copii si cum a învãtat de la politisti”, ne-a povestit o mãmicã. Cât despre editiile viitoare, reprezentantii LIDL România au declarat, pe site-urile de socializare, cã vor continua actiunea si în anii urmãtori. „<<Verde la educatie pentru circulatie>> este unul dintre primele proiecte de responsabilitate socialã demarate de Lidl în România. Alãturi de partenerii nostri de la Politia Românã, am vãzut cum acest proiect creste cu fiecare editie si ne dãm seama cã, pe termen lung, poate avea un impact pozitiv major în societate. Vom continua sã ne implicãm activ în transmiterea informatiilor esentiale cãtre cei mici si pãrinti, pentru a îi ajuta sã devinã pietoni responsabili.”, a declarat Cristina Hanganu, Director de Comunicare si CSR Lidl România. La finalul actiunii, copilasii care au fost cei mai activi au primit câte un suc, un magnet de frigider si câte un pliant cu reguli despre siguranta pietonilor. (Andrei Manolachi)