spot_img
spot_img
1.2 C
Vaslui
26-dec.-2024

Centru de tip “Scoalã dupã Scoalã” la Pungesti

- Advertisement -

NOU… Comuna Pungesti va avea un centru pentru copiii cu risc de abandon scolar. Acestia vor fi inclusi în programul “Scoalã dupã Scoalã, implementat de World Vision si finantat de Fundatia Vodafone România, si vor beneficia de activitãti de remediere scolarã, activitãti non-formale si o masã caldã. De asemenea, centrele vor fi dotate cu mobilier, echipamente IT si materiale didactice.

„Ne bucurãm sã continuãm unul dintre programele noastre strategice prin care finantãm proiecte în întreaga tarã. Odatã cu lansarea acestei noi editii anuale, investitia totalã a fundatiei în acest program ajunge 1.320.000 de euro, iar numãrul de proiecte la 115. Studiul realizat de World Vision România confirmã faptul cã unul dintre cele mai importante modele de interventie la nivelul fenomenului de abandon scolar, cu impact demonstrat asupra tuturor tipurilor de contexte educationale, este modelul de interventie integratã scoalã dupã scoalã (SDS)”, declarã Angela Galeta, directorul Fundatiei Vodafone România.

Abandonul scolar, prezent în 40% din unitãtile de învãtãmânt din mediul rural

Fundatia Vodafone România va finanta, în cadrul celei de a treia editii anuale a Programului Strategic de Investitie în Mediul Rural, 13 centre de tip „Scoalã dupã Scoalã” din localitãti rurale, dar si orase mici, aflate în 12 judete din tarã. În total, 500 de copii vor beneficia de activitãtile acestor centre. Suma investitã de fundatie în noua editie a programului, care se va desfãsura în perioada 1 octombrie 2017 – 30 iulie 2018, se ridicã la 200.000 euro. Strategia aleasã se bazeazã pe rezultatele studiului “Investitie în educatia copiilor din mediul rural”, realizat de Fundatia World Vision România, la initiativa si cu finantarea Fundatiei Vodafone România, în perioada februarie – iulie 2017. Studiul “Investitie în educatia copiilor din mediul rural” aratã cã peste douã treimi din unitãtile de învãtãmânt din mediul rural se confruntã cu cel putin un factor de risc educational, cum ar fi rezultate slabe la evaluarea nationalã, risc de abandon scolar, rate ridicate de absenteism si repetentie, si cu unul sau mai multi factori de risc socio-educational, cum ar fi elevi proveniti din familii dezavantajate economic sau spatii si dotãri materiale insuficiente. Abandonul scolar este prezent în 40% din unitãtile de învãtãmânt din mediul rural, cele mai multe cazuri fiind înregistrate în licee.

- Advertisement -
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
Ultimele Știri
Ultimele Știri

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.