Ai conștientizat deja faptul că prezența online are un impact deosebit asupra succesului afacerii tale. Un punct despre care nu ești însă prea sigur e legat de rolul pe care îl are în „procesul” succesului partea de optimizare pentru motoarele de căutare (SEO).
Îți vom argumenta importanța pe care o are SEO în acest context, cu ajutorul câtorva repere oferite de experții E-Advertising.
E-Advertising? Cine sunt și cu ce se ocupă?
În cazul în care te întrebi asta, află că E-Advertising este compania care a reușit să aducă mulțumire unui număr de peste 700 de clienți de-a lungul celor 6 ani de la înființare.
Cum a făcut asta? Oferind servicii SEO tuturor celor interesați, de la business-uri aflate la nivel de start-up și până la afaceri bine consolidate, prezente de ceva vreme pe piață.
Am făcut această scurtă prezentare pentru a-ți arăta la cine trebuie să apelezi, în cazul în care îți dorești maximum de vizibilitate în mediul online. În continuare îți prezint argumentele oferite de echipa companiei, idei în favoarea procesului de SEO.
SEO îți face afacerea mai cunoscută
Chiar dacă folosești strategii diverse, anunțuri online și rețele de socializare pentru a-ți promova business-ul trecut și în mediul virtual, toate acestea conduc către un singur element: site-ul oficial al companiei.
Află că nu e suficient să construiești un site excepțional, pentru ca mai apoi să speri că utilizatorii vor veni de la sine. Va trebui să incluzi elemente în design-ul site-ului, pentru a atrage atât atenția utilizatorilor, cât și a motoarelor de căutare. Aici își intră în rol eforturile pe partea de SEO.
Într-o manieră foarte simplificată, procesul de SEO înseamnă:
● identificarea și includerea cuvintelor cheie relevante în cadrul site-ului
● crearea de conținut relevant, interesant și util pentru vizitatori
● atragerea atenției motoarelor de căutare
În momentul în care începi să te folosești de SEO, în momentul în care utilizatorii îți caută produsele sau serviciile, pagina ta va apărea în topul listei de rezultate.
Desigur, procesul este unul de durată, însă așteptarea cu siguranță merită, eforturile SEO având efecte de lungă durată asupra business-ului tău.
SEO înseamnă crearea și adăugarea de elemente Meta ce îți vor aduce succes
În presa scrisă (și nu numai) se consideră că un titlu și o descriere succintă de efect atrag atenția cititorilor și îi motivează să citească în continuare. Aceeași idee este valabilă și pentru SEO, respectiv pentru meta-titlurile și meta-descrierile pe care le poate oferi pentru fiecare dintre paginile site-ului tău.
Adăugarea elementelor meta potrivite este la fel de importantă precum întreg conținutul site-ului, imaginile sau videoclipurile pe care le conține. Un expert SEO îți poate arăta cum poți maximiza traficul site-ului, folosindu-te de aceste elemente simple, dar de efect.
SEO te ajută să obții poziționări mai bune în ierarhia rezultatelor căutărilor
Mulți proprietari de business-uri sunt pur și simplu uimiți de numărul ridicat al elementelor ce concură la rangul pe care îl are un site, un blog sau o pagină web în motoarele de căutare.
În fapt, numărul acestor criterii este de peste 200 – experții E-Advertising o pot dovedi, prin intermediul primei cărți SEO scrise de autori români. Este vorba despre volumul lansat în 2016 de către co-fondatorii E-Advertising – Eugen Șotropa și Andrei Ursachi, intitulat „Domină topul motoarelor de căutare”.
A jongla cu toți acești factori și a se ține la curent cu cele mai recente actualizări este ceva ce poate fi făcut doar de către un expert. Pe măsură ce motoarele de căutare își actualizează și îmbunătățesc algoritmii, iar eforturile SEO sunt bine orientate, vei putea observa o evoluție pozitivă a site-ului. Treptat, site-ul tău va ajunge de pe un loc în top 100 pe unul în top 3, ceea ce înseamnă automat mai mulți clienți, mai multe vânzări și profituri mai mari.
SEO te ajută să îți construiești credibilitate
Site-ul, blogul sau oricare altă formă de prezență online au un singur scop: de a oferi plus valoare pentru ceilalți. În termeni de business, vrei să educi, să informezi și în cele din urmă să convingi consumatorii că ceea ce ai de oferit este ceea ce ei trebuie să cumpere. Fără un anume nivel de credibilitate al business-ului, eforturile nu vor avea niciun rezultat.
SEO este unul dintre cele mai puternice elemente pe care le poți folosi pentru a atrage atenția publicului, pentru a-ți face mai cunoscut numele și în cele din urmă pentru a-ți spori credibilitatea.
O componentă cheie în procesul de SEO, care te va ajuta să îți construiești credibilitatea, o constituie construirea de link-uri (link-building). Cu cât ai mai multe link-uri către site, oferite de alte site-uri de încredere, cu atât reputația business-ului tău online va fi îmbunătățită.
SEO îți crește capacitatea de a lupta cu competitorii
Poate că brand-ul tău este destul de cunoscut. În ciuda acestui fapt, există multe alte brand-uri pe care utilizatorii online-ului le cunosc de asemenea. Prin urmare, nu trebuie să te bazezi doar pe notorietatea propriului brand, ci trebuie să cauți modalități prin care să te diferențiezi și să ieși în evidență în ochii consumatorilor.
Prin descrieri, titluri și cuvinte cheie potrivite, SEO te va ajuta să îți depășești competiția în rezultatele căutărilor. Cu cât te plasezi mai sus în ierarhie, cu atât vei atrage și mai mulți clienți și vei ridica și mai mult standardele pentru competitori.
Având în vedere toate cele enumerate mai sus, SEO prezintă o importanță deosebită pentru succesul business-ului tău. Fiind o unealtă în continuă schimbare, va trebui să te ții tot timpul la curent cu cele mai noi actualizări, pentru a-ți îmbunătăți constant prezența online. Pentru a avea parte de toate beneficiile pe care le pot oferi eforturile SEO, alege să lucrezi cu profesioniști în domeniu. Datele de contact sunt următoarele:
E-Advertising
Str. Mărășești, nr. 18, etaj 1, Suceava
Telefon: 0732 941 354
E-mail: office@e-advertising.co