AGITATIE… Situatie foarte grea la Serviciul de Înmatriculãri si Permise judetean, acolo unde lipsa de personal conduce la situatii foarte grele, cu aglomeratie de nedescris si agitatie printre persoanele venite sã-si rezolve problemele. Prefectul judetului, Eduard Popica, sustine cã este în cãutarea unor agenti de politie, care sã fie detasati de la IPJ la Serviciul de Înmatriculãri si Permise, având aprobarea conducerii Ministerului Administratiei si Internelor. În acest timp, sunt si situatii foarte grave, în care samsarii de masini din judet blocheazã serverele institutiei, cu solicitãri de numere rosii, provizorii, pentru masinile aduse de afarã, iar în multe cazuri nici nu se prezintã sã-si ia numerele respective, situatie în care alti vasluieni de bunã credintã ar putea sã-si rezolve situatiile.
Prefectul judetului sustine cã situatia de la Înmatriculãri si Permise “este una criticã, având în vedere lipsa de personal de acolo”. “Încã de acum trei sãptãmâni, am mers la conducerea Ministerului Administratiei si Internelor si am solicitat aprobarea unor transferuri si detasãri ale unor agenti de politie din cadrul IPJ Vaslui. Sunt douã posturi libere pe care dorim sã le ocupãm cu personal, în urmãtoarea perioadã, având deja un agent de politie care va fi detasat de la IPJ cãtre acest serviciu. Cred cã, sãptãmâna viitoare, voi merge din nou la minjster, pentru a urgenta documentatiile de transfer, întrucât situatia de acolo este foarte grea si oamenii au dreptate atunci când cer sã li se rezolve problemele mai repede”, spune Popica.
Samsarii de masini fac ce stiu mai bine: blocheazã activitatea la Înmatriculãri!
Pe lângã numãrul mare de vasluieni care au adus masini din strãinãtate si se grãbesc sã le înmatriculeze, în noile conditii, mai este o situatie care trebuie luatã în calcul. Anumiti samsari de masini aduse de afarã intrã seara pe serverul celor de la Înmatriculãri si depun zeci de solicitãri de numere rosii pentru masinile aduse. Atunci când le vine rândul sã ia numerele, acestia nu se mai prezintã sau cer un numãr mult mai mic de numere, fatã de ceea ce solicitaserã initial, blocând astfel activitatea serviciului. Va trebui cãutatã o solutie si în acest caz, pentru cã o astfel de atitudine blocheazã si oamenii care stau la rând pentru o masinã si care au de asteptat pânã la douã luni, în acest moment.