Telekom România, parte a grupului german Deutsche Telekom, va lansa o soluţie, integrată în aplicaţia MyAccount, care va permite clienţilor să-şi diagnosticheze şi remedieze singuri deranjamentele la serviciul de internet fix. Reprezentanţii companiei spun că întreruperile serviciului de internet fix vor fi rezolvate, astfel, mult mai rapid şi mai convenabil, dar recunosc că unul dintre principalele motive pentru dezvoltarea softului este degrevarea call center-ului şi a echipelor de suport tehnic. Soluţia este momentan în teste, cu o rată de succes estimată la 70%.
„Unul dintre principalele motoare de creştere a business-ului în România este digitalizarea. Oportunităţile sunt grozave: România are o infrastructură digitală foarte bine dezvoltată şi un grad relativ mic de penetrare a serviciilor digitale. În acest sens, şi pentru îmbunătăţirea experienţei clienţilor noştri, testăm un produs pe care îl vom lansa mai târziu. Atunci când ceva nu funcţionează, când serviciul este întrerupt, este foarte important să identificăm rapid ce nu merge şi să remediem de urgenţă defecţiunea”, a spus Frantisek Mala, director comercial pentru segmentul rezidenţial în cadrul grupului de companii Telekom România.
Proiectul se numeşte E-fault şi clienţii îl vor găsi în aplicaţia MyAccount sub denumirea de MyRepair, la categoria Servicii fixe. Deoarece este un serviciu pentru remedierea automată a defecţiunilor la conexiunea de internet fix, MyRepair va fi prezent şi în aplicaţia mobilă, pe Android şi iOS, pentru a putea repara netul fix cu mobilul.
„Se alege serviciul pe care vrem să facem diagnoza, se face o verificare preliminară, inclusiv să nu fie contul suspendat pentru neplată. Se identifică modelul de modem, cu instrucţiuni pentru client care să-l ajute să identifice seria înscrisă pe aparat. Diagnoza va dura câteva minute, în medie patru minute, şi vor fi verificate problemele pe tot traseul, de la client până la echipamentele Telekom. După diagnoză, dacă totul este OK la Telekom şi problema este locală, de la client, acesta este îndrumat, printr-o serie de tutoriale, pentru remedierea locală a defecţiunii. Dacă problema identificată nu poate fi rezolvată automat şi nici una dintre soluţii nu are efect, se generează automat o sesizare către Suport Clienţi, iar clientul va fi sunat de o echipa pentru a programa intervenţia”, a explicat Radu Enea, specialist integrare la Telekom România.
Informaţiile publicate de ECONOMICA.net pot fi preluate de alte publicaţii online doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor. http://www.economica.net/telekom-va-lansa-o-solutie-care-va-permite-clientilor-sa-si-repare-singuri-deranjamentele-la-serviciul-de-internet-fix_129262.html#ixzz4R8fej5X2