spot_img
spot_img
-1.3 C
Vaslui
13-ian.-2025

Incredibil: o vasluiancã, bãtaia de joc a magazinelor IKEA

- Advertisement -

NEPÃSARE…De mai bine de trei sãptãmâni, o vasluiancã asteaptã mobila comandatã la un magazin IKEA din Bucuresti. A achitat comanda si a plãtit si curierul care ar fi trebuit sã-i livreze marfa în douã zile, dar nu a primit pânã acum, nimic. Întrebati de caz, reprezentantii magazinului dau vina pe douã usi defecte care trebuiau schimbate si pe curier, dar recunosc cã, de fapt, comanda vasluiencei nu mai existã în magazin, a fost vândutã cãtre un alt client si promit cã vor rezolva problema abia sãptãmâna viitoare.

Incredibilã pãtania unei vasluience care si-a cumpãrat mobilã pentru noua locuintã dintr-un magazin IKEA din Capitalã. Dupã ce a achitat 5.500 de lei, contravaloarea mãrfurilor si 400 de lei, taxa de transport, femeia a plecat linistitã acasã si a asteptat sã-i vinã cumpãrãturile, prin curier, acasã. “Dupã douã zile de la comandã, mi-a venit coletul acasã, dar o parte din marfã era deterioratã. PAL-ul de la douã usi era stricat. Asa cã cei de la firma de curier au decis sã ducã înapoi la magazin coletul pentru a schimba ceea ce era stricat. De atunci au trecut mai bine de trei sãptãmâni si cei de la magazin se fac cã plouã. Nu reusesc sã vorbesc cu cei care se ocupã de reclamatii si mã vãd acum si fãrã marfã, si cu banii luati. Sincer, am avut încredere într-un asemenea concern international si nu mã asteptam la asemenea bãtaie de joc. Nu mi-au spus, pânã acum, decât cã marfa este la curier sau cã nu i-a fost fãcutã receptia”, povesteste Elena Z. Altfel spus, femeia a rãmas pugubitã de 5.900 de lei, bani pe care i-a achitat pentru mobilã si transport. Acum, povesteste aceasta, este obligatã sã doarmã la sora ei, chiar dacã este mamã a doi copii. Si-a cumpãrat o locuintã, a renovat-o, dar nu se poate folosi de ea pentru cã mobila a rãmas în magazinul IKEA din Bucuresti si cei de acolo uitã sã-si mai onoreze comanda. Întrebati de cazul Elenei, reprezentantii magazinului bucurestean spun acelasi lucru care i-a fost spus si acesteia. Ba cã marfa este la curier, ba cã este în magazin si va fi livratã sãptãmâna viitoare. “Din verificãrile fãcute de noi marfa a fost la curier si ar fi trebuit livratã în 48 de ore de la comandã. Mobila trimisã avea douã usi deteriorate care trebuiau schimbate. Din pãcate, nu vom putea onora comanda mai repede de sãptãmâna viitoare”, a spus reprezentantul IKEA. Altfel spus, acesta recunoaste cã vasluianca a plãtit totul, cã marfa a fost livratã deterioratã si trebuiau schimbate piese de mobilier, dar, chiar dacã era achitatã si plãtitã taxa de transport, acest lucru nu a contat. Mai mult, cei de la magazin recunosc cã mobila nici nu mai este în magazin si de aceea o vor putea livra abia sãptãmâna viitoare. Adicã, chiar dacã era deja vândutã, mobila respectivã a mai fost vândutã o datã cãtre alt client. Acum, vasluianca noastrã este nevoitã sã astepte sã primeascã acasã ceea ce a cumpãrat. între timp, are de gând sã se adreseze si celor de la Protectia Consumatorului cu o reclamatie.

- Advertisement -
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
Ultimele Știri
Ultimele Știri

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.