spot_img
24.1 C
Vaslui
27-iun.-2024
spot_img

Decizie importantă pe care a luat-o ING după blocarea sistemului survenită sâmbătă

- Advertisement -

ING România va returna comisioanele aferente retragerilor de numerar de la bancomatele altor bănci, efectuate sâmbătă de către proprii clienți, și va suporta costurile adiționale generate de indisponibilitatea plăților cu cardul, în urma problemelor tehnice survenite timp de mai multe ore, când în rețeaua băncii nu a putut fi efectuată nicio operațiune de plată atât în online, cât și la comercianți sau prin bancomatele băncii, se arată într-un comunicat de presă al instituției bancare, transmis, duminică, AGERPRES.

În același timp, banca precizează că blocajul serverelor băncii și sistemul de stocare a datelor a fost provocat în urma unui test planificat efectuat în centrul de date al ING, pentru sistemul de stingere a incendiilor.

‘Sâmbătă, 10 septembrie, în timpul unui test planificat în centrul nostru de date pentru sistemul de stingere a incendiilor, procedura de eliberare a gazului Inergen a afectat în mod sever și neașteptat mai multe servere și sistemul de stocare a datelor. Primele probleme au început să apară după ora 13:00. Au fost afectate toate serviciile conectate sistemului de stocare a datelor, respectiv tranzacții cu cardul, operațiuni la bancomat, serviciul de internet banking, sistemele de comunicare și website-ul www.ing.ro. În consecință, o mare parte din tranzacții nu au putut fi procesate și comunicarea cu clienții a fost întârziată (…) Ne cerem scuze, încă o dată, pentru situațiile neplăcute pe care le-au întâmpinat clienții noștri și ne asumăm responsabilitatea pentru problemele cauzate. Astfel, vom returna clienților comisioanele aferente retragerilor de numerar de la bancomatele altor bănci efectuate ieri. Avem, de asemenea, în vedere acoperirea costurilor adiționale generate clienților afectați de indisponibilitatea plăților cu cardul. În ciuda acestui incident excepțional și fără precedent în istoria ING România, prioritatea noastră rămâne asigurarea de servicii financiare la nivelul înalt de așteptări cu care ne-am obișnuit clienții de-a lungul anilor’, se arată în comunicarea băncii.

Potrivit sursei, în consecință, la momentul apariției incidentului, au fost activate de urgență procedurile și planurile de recuperare prevăzute pentru astfel de situații.

Citeste mai mult pe REALITATEA.NET: http://www.realitatea.net/decizie-importanta-pe-care-a-luat-o-ing-dupa-blocarea-sistemului-survenita-sambata_1980531.html#ixzz4JyUFGtyH
Follow us: @realitatea on Twitter

- Advertisement -
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
Ultimele Știri
Ultimele Știri

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.