TEAPÃ…Un vasluian a fost pãcãlit de firma de asigurãri Euroins. A încheiat o politã de asigurare pentru autoturismul personal si când a ajuns la necaz s-a trezit cã asiguratorul îi întoarce spatele. Autoturismul sãu a fost implicat într-un accident si dupã procedura de constatare a daunelor s-a stabilit cã trebuie sã primeascã peste 500 de euro, drept despãgubiri. Numai cã banii nu i-a mai vãzut niciodatã. A primit în schimb o scrisoare de la centrala firmei de asigurãri din Bucuresti în care era anuntat sec cã nu va beneficia de niciun ban. Cititi mai jos incredibila explicatia a firmei de asigurãri, care încaseazã cu douã mâini banii pe politele de asigurãri, iar când vine vorba sã returneze pãgubitilor se face cã plouã.
La începutul lunii iunie, Daniel Cojocaru a fost implicat într-un accident de circulatie, provocat de un sofer neatent. „Veneam dinspre Bacãu. În apropiere de fosta fabricã de cãrãmidã, un sofer neatent nu a acordat prioritate si a intrat în mine. Am fost la asigurator si, initial, au stabilit cã valoarea pagubelor care urmeazã sã le primesc se ridicã la 537 de euro. Dupã douã sãptãmâni, am primit o nouã scrisoare din care reiesea cã nu îmi vor mai plãti nici un ban”, povesteste Daniel Cojocaru. În sprijinul celor spuse de pãgubit, acesta aratã o scrisoare emisã de cãtre asiguratorul Euroins în care este scris, negru pe alb, tocmai ce sustine tânãrul. „Valoarea vehiculului, stabilitã pe baza sistemelor electronice de specialitate – 2.426 de lei. Dacã auto se reparã si se face dovada reparatiei, suma maximã pe care asiguratorul o poate plãti legal, cu titlul de despãgubire, este în cuantum de 2.426 de lei. În acest caz se va pune de dispozitia asiguratorului autovehiculul reparat pentru verificare. Dacã se renuntã la reparatie, suma maximã pe care asiguratorul o poate plãti este în cuantum de 1.819,50 lei”, se aratã în prima scrisoare trimisã pãgubituui de cãtre asigurator. Dosarul a ajuns apoi la Bucuresti si, dupã cum povesteste Daniel Cojocaru, masina sa, care suferise daunã totalã, nu a mai fost reparatã. În schimb, firma de asigurare a decis sã nu mai achite niciun ban pentru cã, spun reprezentantii ei, „prin studiul si analiza documentelor ce compun dosarul de daunã, concluzia este cã evenimentul rutier nu s-a petrecut în realitate în conditiile declarate, motiv pentru care nu pot fi stabilite cu exactitate cauzele si împrejurãrile producerii evenimentului precum si persoana rãspunzãtoare de producerea lui”. De fapt, dupã cum povesteste Daniel Cojocaru, problemele au apãrut din vina unui indicator despre care cei de la Primãria Vaslui spun cã nu ar fi amplasat acolo, iar politistii sustin cu totul altceva. Sau, oamenii legii vorbesc despre regulile de circulatie ce se aplicã cu sau fãrã indicatoare auto.