INCREDIBIL… Scandalul electoral legat de afisele ilegale montate pe un panou publicitar în cea mai aglomeratã zonã a Bârladului, la finele sãptãmânii trecute, s-ar datora unei… amnezii! Duminicã dimineatã, pe un panou publicitar de la intrarea în piata agroalimentarã a municipiului Bârlad, localnicii au putut vedea ditamai afisul luminat, cu „Voteazã PSD”, în care se pomenea ceva de modernizarea strãzilor din oras. Acum, cel mai probabil la comanda lui Solomon, patronii firmei de afisaj, din Iasi, spun cã afisul a fost uitat din 2014, de la alegerile europarlamentare, pentru cã nu a fost vãzut la timp. Rusine, Solomon, rusine, PSD!
Afisul electoral fãcea referire la alianta PSD-UNPR-PC, o aliantã care nu mai existã de mult timp. Sursele noastre ne-au spus cã persoana care a dorit sã provoace confuzie în mintea alegãtorilor din oras a fost chiar candidatul PSD la primãrie, deputatul-trompetã Adrian Solomon. Povestea, poate, ar fi trecut neluatã în seamã, dacã nu ar fi apãrut un soi de drept la replicã, semnat de patronul unei firme din Iasi, care spune niste chestii uimitoare. „Referitor la publicarea unui articol în ziarul Vremea nouã despre un afis electoral care a fost postat pe panoul publicitar tip city-light cu dimensiunea de 110x160cm instalat în fata magazinului Hala Centralã de lângã piata centralã agro-alimentarã a municipiului Bârlad, vã rog sã notati urmãtoarele aspecte: cele douã afise care au fost neutralizate duminicã, pe 15 mai 2016, la solicitarea PSD, au fost instalate în luna iunie 2014, cu ocazia campaniei electorale pentru alegerile europarlamentare conform contractului de prestãri servicii încheiat în acea perioadã. Aceste douã afise au rãmas totusi pe panoul respectiv, din omisiune, pentru cã este singurul panou care nu este expus traficului auto si a scãpat de operatiunea de neutralizare a campaniei electorale de la alegerile europarlamentare, dar si de verificãrile pe care le fac periodic panourilor din proprietate, verificãri care sunt efectuate de obicei din autovehicul si care înseamnã: 1. Verificarea alimentãrii cu energia electricã necesarã iluminãrii panoului; 2. Verificarea dacã panoul a fost vandalizat si anume dacã a fost distrusã partial sau total protectia de plexiglass, dacã s-au lipit anunturi de mica publicitate, dacã a fost avariat în urma unei coliziuni cu un autovehicul. Referitor la afisajul aferent alegerilor din 5 iunie 2016 si conform contractului de prestãri servicii, firma si-a onorat obligatiile privitoare la neutralizarea întregii campanii publicitare (aspect care a fost foarte bine clarificat de la început de cãtre PSD Bârlad) si, pe data de 5 mai 2016, firma a efectuat demersurile necesare cu specificatia cã panoul de la Hala Centralã de 110x160cm nu a fãcut obiectul acestei campanii publicitare si din acest motiv nu a fost vizitat pentru a fi neutralizat”, scrie managerul Medianed NGB SRL Iasi, Gheorghe Nedelcu. O minciunã gogonatã, scrisã la comanda lui Solomon, la fel de mare ca aceea din panou, pentru cã alianta PSD-UNPR-PC nu mai existã de ani de zile.