Produsele alimentare cu probleme pot fi returnate, iar consumatorii îşi vor primi banii înapoi. Iată care sunt principalele drepturi ale consumatorilor.
Iniţiativa a fost stabilită de Autoritatea Sanitar Veterinară cu marile lanţuri de magazine. Comercianţii sunt obligaţi să publice informări în magazine cu privire la produsele afectate şi să returneze contravaloarea lor clienţilor.
„Conform art. 3 lit d) din Ordonanţa nr. 21/1992, privind protecţia consumatorilor, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, dreptul consumatorilor de a fi despăgubiţi pentru pagubele generate de calitatea necorespunzătoare a produselor şi serviciilor, folosind în acest scop mijloace prevăzute de lege, reprezintă un drept principal al consumatorilor. Potrivit ART. 15 (2) Restituirea contravalorii serviciului se face la valoarea stabilită în contract„, au menţionat reprezentanţii ANSVSA, pentru RomaniaTV.net.
Citeste mai mult pe RTV.NET: http://www.romaniatv.net/premiera-in-hypermarket-urile-din-romania-cumparatorii-isi-pot-lua-banii-inapoi-pe-produsele-return_250656.html#ixzz3ocZXr8GY