* Specialistii CNADNR au avut nevoie de o jumatate de an pentru completarea documentatiei
Varianta ocolitoare a Bacaului, pentru care s-a semnat contractul de executie pe 1 aprilie, in sala mare a Consiliului Judetean, a ramas cum a fost: o harta inca agatata pe peretele salii si o speranta in mintea noastra, a cetatenilor carora politicienii le-au promis o mare investitie.
Contractul a fost semnat de reprezentantii Companiei Nationale de Autostrazi si Drumuri Nationale din România (CNADNR) si Eko Insaat Ve Tic, firma care a câstigat licitatia, in prezenta premierului Victor Ponta si a lui Ioan Rus, atunci ministru al Transporturilor.
Suntem la mijlocul verii si nu s-a construit un metru din aceasta sosea. S-au vehiculat diverse informatii: ca intârzirea e cauzata de o ancheta a DNA, declansata dupa ce firma din Turcia a reclamat ca i s-a cerut spaga, ca nu a fost emisa autorizatia de construire sau ca actionarii firmei nu mai sunt cei care au semnat contractul pe 1 aprilie si ca noii actionari cer CNADNR un avans, iar aceasta refuza sa-l acorde.
Ce spune CNADNR? Ca Documentatia Tehnica pentru Autorizatia de Construire (DTAC) a fost depusa la Ministerul Transporturilor in iunie 2014, iar acesta a formulat primul rând de observatii in septembrie 2014.
– See more at: http://www.desteptarea.ro/ramane-cum-am-stabilit-soseaua-de-centura-asteapta-autorizatia/