Din dragoste a inventat o shaorma cu trei degete
INCREDIBIL…Din dragoste a inventat o shaorma cu trei degete… Santaj, povesti de dragoste, gelozie, rãzbunãri si o shaorma. Iatã ingredientele unei stiri care a bulversat site-urile de stiri a unor publicatii din Vaslui si a avut, în prim plan, un fast-food care a fost acuzat cã vinde “shaorma cu degete”. În spatele acestei stiri este o poveste de dragoste ratatã si un iubit gelos care a pus pe jar atât Protectia Consumatorilor, cât si redactiile de ziar. Cristi Vlad Cãpraru, supãrat cã iubita sa care lucra la restaurantul Hercule i-a dat papucii, a vrut sã se rãzbune. Bazându-se pe relatia sa de prietenie cu patronul locatiei, a încercat sã-si concedieze fosta iubitã. Vãzând cã nu are succes, s-a supãrat ca vãcarul pe sat. Acum rãzboiul sãu nu mai era cu fosta iubitã, ci si cu restaurantul. A inventat o “shaorma cu degete” ca sã-l discrediteze atât pe patron, cât si pe fosta iubitã si a trimis redactiilor de ziar o fotografie fabricatã cu un test emotionant în care explica cum a gãsit într-un produs cumpãrat din fast-food un deget de la o mãnusã. Unii ziaristi au muscat, alarmati de acelasi pseudo-ziarist responsabil cu dumele din judet.
Supãrat cã iubita l-a pãrãsit, Cristi Vlad Cãpraru s-a gândit sã se rãzbune pe patronul restaurantului unde fata lucreazã. Prieten cu patronul fast-food-ului, initial acesta i-a cerut sã o dea afarã. Vãzând cã nu are succes, a dat cu piciorul unei vechi prietenii si a pus la cale un plan de rãzbunare. A scornit o întreagã poveste menitã sã discrediteze locatia respectivã. Sãptãmâna trecutã a mers la restaurantul Hercule si a comandat un Gyros. A mers acasã si a pus în mijlocul produsului cumpãrat vârful unui deget de la o mãnusã de lucru, apoi l-a fotografiat. Fotografiile respective le-a trimis pe email redactiilor de ziar din Vaslui, însotite de un text apoi a asteptat reactiile. A asteptat aproape o sãptãmânã si, vãzând cã nu apare nimic publicat, s-a adresat Protectiei Consumatorului. Cum era de asteptat, comisarii Comisariatului Regional pentru Protectia Consumatorului Regiunea Nord-Est (CRPCRNE) Iasi au dat curs reclamatiei si au fãcut un control la sânge societãtii respective. “Nu am gãsit niciun fel de nereguli vis-a-vis de cele sesizate, dar nici alte aspecte negative. Ne confruntãm zilnic cu tot felul de reclamatii. Unele se dovedesc întemeiate, altele nu. Noi suntem obligati sã facem verificãri în ambele cazuri”, a declarat Alexandru Hordilã, comisarul sef al CRPCNE Iasi. Cu toate acestea, lucrurile nu s-au oprit aici. A urmat o sesizare adresatã politiei care, la rândul lor au venit si au verificat documentele restaurantului. Nici de aceastã datã nu au fost descoperite nereguli. “Nu înteleg ce l-a apucat. Ne cunoastem si am fost împreunã la un pahar de vin sau la un grãtar. Ultima oarã chiar acum câteva zile. S-a certat cu prietena lui, o fatã angajatã la mine. Mi-a cerut sã o dau afarã, dar l-am refuzat. Mi-a promis cã nu se lasã pânã când nu îmi vede afacerea închisã. Ba mi-a dat si un termen. Luna septembrie. Cât despre ceea ce reclamã dumnealui, nu stiu ce sã cred. Pe înregistrãrile camerelor de supraveghere se vede clar cum este preparat produsul comandat de el. Iar dacã vârful acela de mãnusã ar fi cãzut în interior, nu ar fi putut fi scos de acolo fãrã sã fie murdar de sosuri”, spune Alexandru Arcãlianu. Tot acesta povesteste cã nu întelege de ce prietenul sãu este asa de pornit împotriva sa. Oare refuzul sãu de a o concedia pe angajata care i-a fost iubitã sã-l fi înfuriat peste mãsurã? Mãdãlina povesteste cã a avut o discutie ceva mai aprinsã cu fostul prieten, în urmã cu câteva zile, si atunci acesta i-a promis cã nu se va lãsa pânã când nu va vedea închis restaurantul Hercule. “Mi-a spus cã va avea el grijã ca firma sã dea faliment pânã în septembrie. Mã acuzã cã eu i-am pus mãnusa în mâncare, sã nu mai vinã pe aici. Nu este adevãrat. Pentru mine, acum e doar un client, iar asa zisa noastrã relatia nu a durat decât o lunã si jumãtate. Recunosc cã, atunci când ne-am despãrtit i-am spus cã mi-ar face plãcere sã nu-l mai revãd dar, de aici si pânã la acuzatiile care mi le aduce e cale lungã”, povesteste Mãdãlina Filip. Fata s-a arãtat îngrozitã de ceea ce este în stare sã facã fostul ei prieten. Am încercat sã stãm de vorbã cu Cristian Vlad Cãpraru, cel care a trimis e-mailul mai multor redactii, dar plecat brusc în concediu, iar pe telefonul mobil nu rãspunde.
Ce a scris Cristian Cãpraru în mesajul trimis pe adresa redactiei
MESAJ…Mai jos, redãm integral mesajul trimis de Cristian Cãpraru, pe adresa de email al cotidianului nostru. “Restaurantul Hercule Vaslui, dupã ce si-a fãcut clientii, a început sa devinã neglijent atât cu mâncarea, cât si cu produsele care le foloseste si cantitãtile acestora. Marti seara, 08.06, la ora 09:30, client al acestui restaurant am cerut o comandã cu un Gyros de pui la pachet. Prietenul pentru care cumpãrasem acest produs, încântat ca va încerca mâncarea de la acest restaurant, a descoperit cu stupoare cã în acea shaorma se aflã o bucatã dintr-o mãnusã. Sincer am rãmas cu o greatã dupã ce am vãzut, fiind a 2 a oarã când gãsesc ceva în shaorma. În urma cu 2 sãptãmâni am gãsit si un fir de pãr al unei angajate. Ulterior constatând ca acestea uneori nu au pãrul acoperit”.