SIGURANTÃ E-on a revenit la varianta mai sigurã, postasul român!
GATA CU BÃTAIA DE JOC! De la 1 Decembrie, E-ON Distributie a renuntat la contractul de distribuire a facturilor pentru consumul de energie electricã si gaz încheiat cu firma de curierat Total Post în aceastã varã. Renuntarea a fost impusã de desele reclamatii ale cetãtenilor care au fost tinta bãtãii de joc a firmei de curierat, care lãsa facturile oriunde numai la beneficiari nu. S-au scris zeci de articole în care s-a relatat despre incompetenta “postasilor” firmei Total Post, articole care au atras atentia organelor competente de sanctionare a celor care nu se achitau de clauzele contractuale din contractele de distributie încheiate de E-On cu beneficiarii. Protectia Consumatorului a amendat firma E-ON pentru gravele abateri în distributia de facturi si, astfel, presa si cetãteanul s-au ales în sfârsit cu … dreptatea!
Dupã ce am prezentat luni de zile, începând cu luna august, o situatie incredibilã ce viza distributia facturilor pentru plata energiei electrice si a gazului metan, aceasta s-a rezolvat. E-ON Distributie a renuntat la contractul cu firma de curierat rapid Total Post, începând cu 1 Decembrie, aceastã activitate întorcându-se la Posta Românã. Bombardatã cu reclamatii la adresa firmei de curierat, E-ON Distributie a ajuns sã fie amendatã serios de Protectia Consumatorului si nu numai, pentru cã, asa cum am prezentat în cotidianul nostru de nenumãrate ori, curierii de la Total Post îsi bãteau joc de clientii E-ON, aruncând facturile prin santuri, WC-uri si, mai grav, lãsându-le la crâsmele din sate. Am prezentat cazurile din zeci de sate din judetul Vaslui, articolele noastre au fost preluate de presa nationalã, Protectia Consumatorului a înregistrat si ea zeci de plângeri, iar E-ON Distributie a decis clar: gata cu bãtaia de joc! Firma Total Post a pierdut contractul de distribuire a facturilor E-ON, iar acesta a revenit la Posta Românã. “Este clar un lucru nemaipomenit, pentru cã erau deja grave disfunctionalitãti si la noi la ghisee. Facturile nu ajungeau la oameni, acestia veneau la noi sã le scoatem copii si din august, pânã acum am avut un cosmar: cozi de zeci si sute de oameni care erau nemultumiti. Acum gata, cred cã revenim la normal”, a spus unul dintre salariatii E-ON de la Bârlad. Si postasii erau multumiti. “Foarte bine cã le ducem noi. Pãi, cum sã stie cei de la Total Post oamenii din sate? Cã au multi aceleasi nume si noi, de ani de zile, îi stim pe toti. Vai de capul lor sãracii pe unde îsi cãutau facturile! E mai bine asa si pentru oameni si pentru noi”, a spus un postas din zona ruralã ieri, când pleca cu facturile din incinta Postei Bârlad. Pânã la închiderea editiei E-ON Moldova nu a prezentat niciun punct de vedere despre aceastã revenire a contractului de distributie a facturilor la Posta Românã, însã informatia a fost confirmatã. “Da, este adevãrat. Vom remite un comunicat de presã în care vom face precizãrile necesare în cursul zilei de mâine (astãzi – n.r.)”, a precizat Cornel Zait, purtãtorul de cuvânt al E-ON Distributie Moldova.