INITIATIVÃ Melisa Jianu, româncã de origini vasluience, a deschis o agentie matrimonialã în Napoli. Agentia care s-a ocupat de comunicare si publicitate este tot din Vaslui si are la conducere tot o vasluiancã de succes în Italia. Prin strategia de comunicare a agentiei, s-a blocat traficul în Napoli si s-a vorbit în tot orasul de deschiderea acesteia. La o sãptãmânã de la deschiderea agentiei afluenta de clienti satisface asteptãrile tinerei manager.
În ultima duminicã de august traficul din Napoli în zona de pe lungul mãrii a fost blocat de 10 fete îmbrãcate cu tricouri tãiate la jumãtate cu scrisul „detective del tuo cuore” („detectivii inimii tale”), care erau distribuite tuturor celor întâlniti. Toti cei prezenti au crezut cã este vorba despre o agentie de detectivi datoritã sloganului. Tinerii soferi au tras pe dreapta si au luat tricouri si gaget-uri de la frumoasele fete, iar tânãra manager a profitat si i-a invitat la sediul agentiei.
Melisa nu a uitat originile vasluiene
Când avea 10 ani, Melisa a fost adusã de mama sa în Italia. O datã pe an venea la rudele mamei în Vaslui. Chiar dacã a fãcut scoala în Italia, a tinut mereu cãrti românesti cu ea, care au ajutat-o sã nu uite limba maternã. Pentru a doua oarã mamã de putin timp, Melisa are împreunã cu sotul sãu, Nicola, un salon de frumusete la Napoli. Desi câstigã destul de bine, tânãra româncã de 26 de ani si-a propus sã dea curs visului sãu de a deschide o agentie matrimonialã si, în acest fel, sã adune ban la ban pentru viitorul copiilor sãi, dar, sã fie si pãrtasã la fericirea celorlalti.
“Am gãsit persoanele cele mai competente care sã mã ajute. Numai titlul si strategia de comunicare mi-au adus o grãmadã de clienti; imaginati-vã restul!…”
“Stiu cã nu e un drum usor de urmat cel pe care l-am ales eu, pentru cã sunt multe persoane care au pierdut încrederea în a gãsi <<jumãtatea>> perfectã pentru toatã viata. Am avut, însã, norocul sã gãsesc persoanele cele mai competente care sã se ocupe de strategia de marketing a agentiei mele. Nu am deschis bine si avem o grãmadã de solicitãri, motiv pentru care sunt mai mult decât multumitã. Acesta este numai începutul, pentru cã staff-ul de comunicare a pregãtit participãri ale agentiei la evenimente care îmi va aduce faimã internationalã…” Agentia matrimonialã se numeste “Trovametà”, adicã „gãseste jumãtatea ta”, iar sloganul a creat confuzie si a atras atentia prin dubitativitate: „detectiv del tuo cuore”, adicã „detectivul inimii tale”, ca sã nu mai vorbim de simbolul agentiei care este o lupã utilizatã de detectivi în a gãsi probele, dar cu douã jumãtãti de inimã în centru.
Melisa asteaptã ca româncele sã se adreseze agentiei ei pentru a gãsi partenerul ideal
“Avem o bancã de date vastã, constituitã din bãrbati seriosi înstãriti. Româncele sunt cele mai frumoase si mai serioase femei din lume. Mi-ar face plãcere sã gãsesc <<jumãtatea>> perfectã pentru cât mai multe românce posibil, fie cu bãieti italieni, fie cu români de-ai nostri. Fericirea lor va fi fericirea mea” – declarã Melisa Jianu, manager agentia matrimonialã “Trovametà”.
Site-ul agentiei este www.trovameta.it.